تا دیر نشده ثبت نام کن

ثبت نام کن تا دیر نشده!!!

  • 00

    روز

  • 00

    ساعت

  • 00

    دقیقه

  • 00

    ثانیه

دوره آموزشی طراحی سایت  یکی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی در حوزه فناوری اطلاعات است که به شما کمک می‌کند تا با نحوه طراحی وب سایت های حرفه ای آشنا شوید. این دوره آموزشی شامل مباحث مختلفی است که در زمینه طراحی وب سایت های حرفه ای و مدرن به شما آموزش داده می‌شود.
در این دوره آموزشی، شما با مفاهیم اساسی طراحی وب سایت آشنا می‌شوید و با استفاده از ابزارهای مختلف، نحوه طراحی صفحات وب سایت را فرا خواهید گرفت. همچنین در این دوره، به شما نحوه استفاده از  HTML، CSS و bootstrap، آموزش داده می‌شود.
با شرکت در این دوره، شما می‌توانید به عنوان یک طراح وب سایت حرفه ای و با تجربه، به بازار کار وب سایت ها و فناوری اطلاعات وارد شوید. همچنین، با طراحی وب سایت های حرفه ای، می‌توانید برای خود یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید و درآمد خود را افزایش دهید.
در پایان، باید گفت که دوره آموزشی طراحی سایت، یکی از بهترین فرصت های آموزشی برای کسانی است که به دنبال شغلی در حوزه فناوری اطلاعات هستند. بنابراین، اگر شما نیز به دنبال یادگیری نحوه طراحی وب سایت های حرفه ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در این دوره آموزشی شرکت کنید و از فرصت های بی نظیر آن بهره مند شوید.

مکان جلسات :

با توجه به  نوع انتخاب شما (حضوری،آنلاین) زمان و برنامه هفتگی به همراه بستر و یا محل برگزاری متعاقبا اعلام میگردد

میزان زمان دوره :

کل زمان دوره حضوری :

30 ساعت + 5

کل زمان دوره آنلاین:

25 ساعت +5

هزینه : 

حضوری: 3/000/000 تومان

آنلاین: 2/350/000 تومان

قوانین و مقررات

دوره آموزشی طراحی سایت
مدرس دوره : جواد شجری

پیش ثبت نام دوره طراحی سایت

در این دوره شما میتوانید با توجه به نیاز خود (حضوری،آنلاین) در دوره خود پیش ثبت نام کنید. بعد از ثبت فرم زیر حداکثر تا یک هفته بعد با شما تماس گرفته خواهد شد تا ادامه فرایند ثبت نام را با همکاران پشتیبانی ما طی کنید.

اگر در خصوص دوره سوالی دارید میتوانید فرم  را پر کرده تا در زمان تماس همکاران ما سوال هایتان را بپرسید و مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی ما بگیرید.